woensdag 21 mei 2008

Omdat dingen met je eigen foto erop lekkerder zijn.

Lang geleden was het duidelijk waar mentos voor stond: snoepjes die leken op muntjes maar waar je op kunt kauwen, zonder dat het kauwgom is. Je had ook maar twee smaken: ‘munt’ en ‘felle kleurtjes fruit’, ook al vroeg je je af waarom een snoepje dat mentos heet een fruitsmaak heeft.

Maar dat was niet genoeg. Eerst ontwikkelen ze mentos gum, oftewel mentos die je niet mag inslikken. Niet alleen is dit vragen om verwarring, maar bovendien bedenken ze net zoals alle kauwgomproducenten ook nog eens massa’s verschillende soorten muntsmaak, die dan ook nog eens verschrikkelijke namen hebben (White Complete, Ice Blast Breeze Mint, Ice Blast Green Mint ). ‘Felle kleurtjes fruit’ indachtig is er ook bij mentos gum een fruitsmaak (Juice Blast Red Fruits-Lime).

Met zoveel onduidelijkheid ging mentos op zoek naar een manier om deze producten aan de man te brengen. Daarvoor bedachten ze de combinatie van gratis en interactief om zo de fotokaart waarmee banken je om de oren slaan opnieuw uit te vinden.

Samengevat: stuur via de website een foto in en ontvang met de post een gratis doosje mentos gum, met daarop een mooie foto van jezelf, je kat, je partner of iets/iemand anders waarvan je toevallig nog een foto had liggen.

ontdekt via gratis.be

Geen opmerkingen: